X

امور اداری و کارگزینی

نام ونام خانوادگی معصومه فردوس مقدم

رشته تحصیلی : کارشناس ارشد

پست سازمانی :مسئول امور عمومی

تلفن تماس :08435224863

نام ونام خانوادگی :فاطمه میرزانسب

رشته تحصیلی : کارشناس مدیریت

پست سازمانی :کارگزین

تلفن تماس:0845224863

 شرح وظایف مسئول امور اداری:

 

1- تهیه پیش نویسهای کارگزینی از قبیل : پیش نویس احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، ارتقاء طبقه ، اضافه کاری و تنبیه و تشویق و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و رعایت قوانین و مقررات مربوط
2- تهیه احکام پرسنلی( رسمی ، آزمایشی، پیمانی، قراردادی ،طرح و...)
3- بررسی ارزشیابی کارکنان و اجرای صحیح ارزشیابی
4- آموزش پرسنل در خصوص شرح وظایف چگونگی ارزشیابی و حقوق قانونی پرسنل
5- تهیه گزارشات لازم از جمله گزارشات آماری و گزارشهایی که از سوی مسئولین مربوطه خواسته میشود
6- پیش بینی و تهیه احتیاجات پرسنل
7- شرکت در کمیسیونها و جلسات مختلف
8- انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارکنان
9- پاسخگوئی مکاتبات اداری و سوالات مراجعین و مسئولین مربوطه
10- پیگیری امور مربوط به آموزش کارکنان( استخدامی و جدیدالورود)
11- امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی، پیام آوران بهداشت و ضریب K
12- انجام امور بازنشستگی کارکنان بازنشسته و کارکنانی که به بازنشستگی نائل می شوند
13- آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان در طول سال
14- اجرای رتبه های شغلی کارشناسان وکارکنان رسته های بهداشتی درمانی و اداری
15- تشکیل کمیته های مختلف مربوط به منابع انسانی در خصوص نقل و انتقالات ، آموزش، ارتقاء طبقه، تغییر عنوان، طرح تکریم ارباب رجوع و غیره و پیگیری مصوبات کمیته های مربوطه 
16- انجام امور مربوط به مرخصی کارکنان
17- تهیه و تکمیل برگه های تخصیص جهت انتصاب و ارتقاء طبقه و تغییر عنوان
18- اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل و تشکیل کمیته های مربوطه
19- انجام امورات مربوط به گزینش کارکنان
20- کنترل ورود و خروج پرسنل
21- بایگانی اسناد و مدارک مربوط به پرسنل
22- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
23- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و بخشنامه های مربوطه

24- انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی  و تکمیل فرم های تمدید قرارداد